måndag 14 juli 2014

Får jag lämna några blommor...

Tittar bara in en liten runda hos er kära bloggare. Blev sent i natt med fotboll, besök hos goda vänner och massor av god mat, så jag borde nog försöka komma i säng lite tidigare i dag. Har börjat vända på dygnet nu. Var så duktig i början på semestern och gick upp i vanlig jobbartid, man får ju så mycket tid och kan unna sig en riktiga långfrukostar. 
I dag har jag gjort rabarbersylt med kardemumma av de sista rabarberna. Kvar att ta hand om är nu de röda vinbären.
Jag har också målat, slipat och vaxat några loppisprylar som legat och väntat. Bilder på det kommer i morgon, orkar inte fixa med det nu. Istället får ni några blommor av mig...







Gula blommor hör kanske inte till favoriterna precis, men solrosen är väldigt vacker. Stora solrosfält är ju helt underbart.



Med tanke på både färg och doft ligger liljorna bra till...




Och vem kan motstå rosor...




Rosa och lime är en så härlig kombination...




Ha en härlig sommarvecka oavsett om du jobbar eller har semester.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar