fredag 11 april 2014

Äntligen framme

 Ja jag har inte rest bort eller så, bara framme vid påsklovet och en veckas ledighet. Det blev till att sätta fart ordentligt idag efter jobbet. Städa och ställa i ordning mitt syrum så äldsta sonen kan sova där i helgen. Väntar honom när som helst tillsammans med en studiekamrat från musikhögskolan. De ska underhålla här i krokarna i morgon. Friherren har gjort en räkpaj som ska serveras med lite sallad. Alltid roligt när barnen kommer hem.








Några bilder från mitt syrum.
Både små och stora träbrickor är alltid fina att måla om och sätta in nya bilder.





Det här har varit en klocka men en liten madonna fick sin plats där istället.




Ett hjärta jag gjort under en mycket intensiv period då jag bara höll på med luffarslöjd. Man fick ju bara så ont i fingrarna.

Hoppas helgen bjuder på sol och värme så vi alla kan njuta av våren. Det har ju varit lite si och så med det senaste veckan. 
Ha det bäst!

1 kommentar: