måndag 14 april 2014

Stilla veckan

Jo jag tackar jag...här har det varit allt annat än stilla. Upp i ottan för lite allmänt plock o fix och sedan iväg till stan för diverse inköp. Gick helt efter listan, med ett undantag. Ett oplanerat köp av vårjacka (men vem kan missa 25% på vårnyheter?) Köpte limlack för att kunna testa det sättet att överföra en bild. Ett romantiskt cafébord med två stolar fick också följa med hem. Sedan bar det iväg till Biltema. Ja ni läste rätt. Friherren trodde inte sina öron. Vanligtvis är jag möjligen med som sällskapsdam i bilen. Där borde jag låst in Friherren för han tog naturligtvis tillfället och letade upp något han eventuellt kunde tänkas behöva och sånt tar tid... Mitt ärende var fixat på någon minut, nämligen cementljusstakar som jag ska måla med chalkpaint-färgen.





Väl hemma igen kunde ingen av mina madonnor ingjuta frid och stillhet. Har annars satt fram en som passar bra till påsk med tanke på färgerna. Nej, dagen hade mer på schemat. Iväg till väninna som förvarar revykläder för att leta fram lite glitterkläder som ska användas vid ett sångframträdande framöver. Sedan iväg för andra gången in till stan, nu för sångövning.

Nu kan jag bara hoppas att morgondagen blir lite stillsammare med chans att få tid för lite pysselprojekt.





Ha en underbar vecka oavsett om den nu är stilla eller full fart


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar